Tavaran palauttamiseksi tulee esittää tavaran ostamisesta vetäytymistä koskeva ilmoitus, jonka kaavakkeen löytää tästä: ja täyttää se viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta lukien. Tavaran palautuskulut maksaa ostaja, paitsi siinä tapauksessa, että palautuksen syynä on se, että palautettava esine ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen esine). Ostajan tulee palauttaa tavara ilmoituksen esittämistä seuraavien 14 päivän kuluessa tai esittää todiste siitä, että hän on mainitun ajanjakson kuluessa luovuttanut tavaran sen kuljettajalle.Tavarat on palautettava osoitteeseen DANX OY, Tikkurilantie 141, 01530 Vantaa. Viite: "JET / DEKO24".Jos päätät palauttaa paketin itse, sinun tulee sopia palautuspäivä ja -aika etukäteen Deko24 OY:n kanssa. Tavaraa ei voi palauttaa pakettipalvelun noutopisteeseen. Saatuaan palautetun tavaran Myyjä palauttaa ostajalle viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa vetäytymisilmoituksen saamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saamansa maksut. Myyjä voi kieltäytyä palautusmaksujen suorittamisesta siihen saakka, kunnes on saanut takaisin sopimuksen kohteena olevan esineen tai kunnes ostaja on esittänyt todisteet siitä, että on lähettänyt esineen takaisin, riippuen siitä, kumpi tapahtuu aikaisemmin. Mikäli ostaja on selvästi valinnut Verkkokaupan tarjoamasta kaikkein halvimmasta tavanomaisesta esineen toimittamistavasta poikkeavan perille toimitustavan, Myyjän ei tarvitse palauttaa kuluttajalle kustannusta, joka ylittää tavanomaiseen toimittamiseen liittyvän kustannuksen. Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä kauppasopimuksesta ja vaatia ostajalta tavara takaisin, mikäli tavaran hinta Verkkokaupassa on erehdyksen vuoksi merkitty oleellisesti markkinahintaa halvemmaksi.
Myyjä on vastuussa ostajalle myydyn tavaran sopimusehtoja vastaamattomuudesta tai puutteesta, joka oli olemassa jo esineen luovuttamishetkellä ja joka ilmenee enintään kahden vuoden kuluessa tavaran ostajalle luovuttamisesta lukien. Tästä ensimmäisten kuuden kuukauden kuluessa esineen ostajalle luovuttamisesta lähdetään oletuksesta, että puute oli olemassa jo esineen luovutuksen aikaan. Tämän oletuksen kumoaminen on Verkkokaupan velvollisuus. Puutteen ilmetessä ostajalla on oikeus ottaa viimeistään kahden kuukauden kuluessa Verkkokauppaan lähettämällä sähköpostikirjeen osoitteeseen info@deko24.fi tai soittamalla puhelinnumeroon: +358406789022. Myyjä ei vastaa puutteista, jotka ovat syntyneet sen jälkeen, kun tavara on luovutettu ostajalle. Mikäli Verkkokaupasta ostetussa tavarassa on puutteita, joista Myyjä vastaa, Myyjä korjaa tai vaihtaa puutteellisen tavaran. Mikäli tavaraa ei ole mahdollista korjata eikä vaihtaa, Myyjä palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimukseen liittyvät maksut. Myyjä vastaa kuluttajan esittämään valitukseen kirjallisesti tai kirjallisen uudelleen esittämisen mahdollistavassa muodossa 15 päivän kuluessa.
Myyjä käyttää ostajan antamia henkilötietoja (ml. nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkiyhteystiedot) vain tilauksen käsittelyyn ja tavaran lähettämiseen ostajalle. Myyjä toimittaa henkilötiedot kuljetuspalvelua tarjoavalle yritykselle tavaran perille toimittamista varten. Myyjä lähettää ostajalle uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain, mikäli ostaja on ilmaissut siihen halunsa liittymällä Verkkokaupan uutiskirjeen saajaksi. Ostajalla koska tahansa mahdollisuus luopua sähköpostiin lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai seuraamalla tarjouksia sisältävässä sähköpostikirjeessä esitettyjä ohjeita. Kiistojen ratkaiseminen Mikäli ostajalla on Verkkokaupan suhteen valituksia, ne tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen info@deko24.fi tai soittaa puhelinnumeroon: +358406789022. Mikäli ostaja ja Myyjä eivät pysty ratkaisemaan kiistaa sopimalla, ostajalla on mahdollisuus kääntyä Kuluttajansuojaviraston. Menettelyä koskeviin ehtoihin voi tutustua ja anomuksen esittää tässä. Kuluttajansuojaviraston toimivaltaan kuuluu ostajan ja Verkkokaupan välillä solmitusta sopimuksesta seuraavien kiistojen ratkaiseminen. Ostajan valituksen käsittely on virastossa maksutonta. Ostaja voi kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitoja ratkaisevan foorumin puoleen.
Tietosuoja ja tietojen käsittelyn periaatteet
1. Voimassa olevien säädösten perusteella Myyjällä on ilman Ostajan suostumusta oikeus käsitellä tietoja (ml. Henkilötiedot) siinä määrin, kuin verkkokaupan käyttämiseksi on välttämätöntä.
2. Mm. edellä mainitusta johtuen Myyjällä on ilman erillistä suostumusta oikeus: lähettää Ostajalle verkkokaupan palveluiden käyttöön liittyviä tiedotteita, joiden lähettäminen on tietoturvan kannalta oleellista; säilyttää ostajien paremman palvelemisen tueksi sekä tapahtumien varmentamiseksi verkkokauppaan sisäänkirjautuneen ostajan tilausten tiedot, ml. kohtuullisen ajan myös niiden tilausten tiedot, joita ostaja ei päättänyt istunnon aikana.
Kaikkia verkkokaupan käytön ja ostosten tekemisen aikana Myyjän tietoon tulleita asiakkaan henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti. Myyjä ei julkaise hallussaan olevia henkilötietoja kolmannelle osapuolelle. Halutessaan ostajalla on oikeus pyytää tietojensa poistamista Myyjän tietokannasta. Salattu yhteys pankkien kanssa takaa ostajan henkilö- ja pankkitietojen turvallisuuden. Myyjä toimii rekisterinpitäjänä.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Montonio Finance yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.